LilypieWaiting to adopt Ticker

donderdag 26 februari 2009

Jiiiieeeeehaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Dinsdagmorgen word ik wakker met een raar gevoel in mijn buik! Zo'n gezonde stress! Ik voelde dat het vandaag dè dag was! En ja hoor! Om 11 uur belde Annemie van HKM ons op ...

We worden verwacht in Kazachstan op 3 maart. Wat een ongelofelijk, fantastisch gevoel!!!!!! Ik werd er helemaal stil van.

Tom zit momenteel in Nigeria voor het werk. Ik heb hem onmiddellijk proberen te bereiken. Natuurlijk was dat niet zo gemakkelijk want hij zat midden in een vergadering. Toch ... na enkele keren te proberen, en via verschillende wegen ( bedankt Neri!), kreeg ik hem aan de lijn! Helemaal overdonderd van geluk hebben we het goede nieuws gedeeld.

We hebben iedereen zo snel mogelijk op de hoogte gebracht! Bedankt voor de véle lieve reacties! Dat doet ècht deugd zalle!

Ja ja mannekes, nu is ons kindje van ver weg niet meer zo ver meer weg!

We gaan proberen onzen blog zoveel mogelijk aan te vullen en hem up to date te houden! Hopelijk kan ik jullie morgen meedelen wanneer we precies vertrekken en hoe de planning verder verloopt!

Groetjes, Veerle

8 opmerkingen:

Joost & Caroline zei

Wat een fantastisch nieuws, het telefoontje zal echt deugd gedaan hebben.
Geniet nog van alle voorbereidingen en zeker van de eertse ontmoeting met jullie boontje!!

vele groetjes
Joost & Caroline

Bavo en Kim zei

We kunnen al niet wachten op jullie telefoontje vanuit Kazachstan met meer nieuws over jullie kleine spruit: leeftijd, geslacht, ... We zijn zo benieuwd!!! Maar nu is het niet lang meer...

Een fiere peter en een overgelukkige tante xxx

the 4 N's zei

Hey Veerle!

I knew already there is something going on when you called! I heard in your voice that you are very excited! Well, congratulations to you both! Very very happy for you!

Just hope Tom's plane doesnt have any delays going home :-)

Update us!

Neri, Nico and Niels

Monja zei

Tom en Veerle

Wauw, dit is fantastisch nieuws nu gaat het echt niet lang meer duren tegen dat jullie je kindje zien.
Ik leef met jullie mee.
Ik kijk ernaar uit jullie verhaal te mogen verder volgen.

Groetjes
Monja

Anoniem zei

Hoi allebei,

Wat een super fantisch nieuws is me dat, we kunnen ons het moment van dat langverwachte telefoontje nog levendig inbeelden.
Geniet van het moment dat jullie je kindje mogen zien volgende week.

groetjes vanuit Astana
Sarah, Ben, Noah en Diana

Anoniem zei

PROFICIAT en geniet van de eerste ontmoeting!

Tabitha en Esli

Ann zei

Geweldig nieuws voor jullie! We kunnen ons zo inbeelden hoe jullie je nu voelen... ;-) !
Moeten jullie ook nog zo veel papieren verzamelen op korte tijd?
Nog even een gezonde spanning en volgende week rond deze tijd zitten jullie vlakbij jullie kindje! Fantastisch he !?
We duimen voor een mooi vervolg...!!!

Ann en Geert

jeroen88 zei

Alvast een stapje dichterbij een Kazachje!

Veel succes in Almaty!

Groetjes, Veerle, Jeroen en Ella Yun